czwartek, 7 lutego 2013

włóczkowe cd.

Skoro za oknami jeszcze zima trzyma się w najlepsze, to ja kontynuuję moją włóczkową serię Naszyjniko-szaliczków :)
--------------------------------------------------------------------------------------------
19* - Oplotka w cieplutkich barwach: czerwienie, żółocie, bordo - zapięcie typu toggle - w kolorze złotym


-----------------------------------------------------------------------------------------
 

20* - oplotka w kolorze morskim - zapiecie magnetyczne, skręcane z zabezpieczeniem
 
 21* - oplotka w soczystym kolorze śliwki - zapiecie magnetyczne, skręcane z zabezpieczeniem
 
 22* - oplotka w kolorze fuksji - zapięcie magnetyczne, skręcane  z zabezpieczeniem
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------




 

2 komentarze:

  1. Rewelacyjne

    Zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ślicznie i kolorowo :-) Próbuję również "młynkować", ale aktualnie moje serce należy chyba do koralików.
    Tak w ogóle to piękny ten Twój blog :-)
    Bardzo podobają mi się zestawienia zdjęć oraz prac, które powstały z inspiracji tymi zdjęciami.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń